17. Genel Kurulumuz ve Yeni Yönetim Kurulumuz

17. OLAĞAN GENEL KURULUMUZ ve YENİ YÖNETİM KURULUMUZ

Değerli Dostlarımız ve Ortaklarımız,

KOOP-C, 17. Olağan Genel Kurulumuz 12 Haziran 2016, Pazar günü Cumhuriyet Mahallesi İlhan Selçuk Kırevi’nde yapıldı.
Genel kurul divan başkanlığına Dr. Erdinç Ünal, divan yazmanlığına Ahmet Ülkü Güleç, divan oy sayım memurluğuna ise Mukadder Alemdaroğlu seçildiler.
Başkan Dr.. Erdal Atabek’in açış konuşmasından sonra gündem gereğince yürütülen çalışmalar sona erdi ve yeni yönetim kurulumuz iki yıl görev yapmak üzere seçildi.
İlk yönetim kurulu toplantımız 21.06.2016 tarihinde görev bölüşümü amacıyla yapıldı. Yeni görev bölüşümü ile;

Erdal ATABEK – Başkan
Kemalettin ÇELENK – II. Başkan (Başkan Vekili)
Şükran SONER – Sayman
Rafet AKALIN – Genel Sekreter
Mehmet SÜER – Y. K. Üyesi
Nevzat YILDIRAN – Y. K. Üyesi
Selim KIRILMAZ – Y. K. Üyesi
Ali Kadir KARAKÜÇÜK – Y. K. Üyesi
Mukadder ALEMDAROĞLU – Y. K. Üyesi
olarak belirlendiler.

Yağılan görüşmelerde, özellikle yeni görev alan yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımız başta olarak;
• Silivri Belediyesi ile etkin ilişkiler kurulması,
• Kırevi’nin açık olması, kırevi görevlisinin çalışmaları konusunda dikkatinin çekilmesi,
• Mahalle ile KOOP-C arasındaki iletişim kopukluğunun giderilmesi,
• Mahalleye belirli saatlerde minibüs seferlerinin konulması,
• Bitmiş konutların yapı kullanım izin belgelerinin (iskan) ve tapularının alınmasında kooperatifin daha etkin olarak devrede olması üzerinde duruldu.

Bayram sonrasında mahallede bir toplantı yapılması, mahalle sorunlarının çözümünde
“ Mahalle Grubu “ olarak, Dr. Mehmet Süer, Selim Kırılmaz, Ali Kadir Karaküçük ve Mukadder Alemdaroğlu tarafından çalışmaların yürütülmesi kararı alındı.
Bütün mahalle sakini ve arsa sahibi dostlarımız ile ortaklarımızın bayramını kutlar, sağlık ve mutluluk dileklerimizi sunarız.

Yönetim Kurulu adına Başkan
Dr. Erdal ATABEK

Yorum bırakın